expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, 23 April 2013

tutorial bawal safiyyah humairah bidang labuh #3


assalamualaikum muslimah mukminah dan jamilah sekalian!!! :)
minggu ni update pasal tutorial je kan..
ye la da ramai yang tanya
minggu ni baru berkesempatan..
maklumlah pelajar cemerlang+anak solehah ahaks!
spm yg bakal menjelang dengan tuisyen yg sangat padat
dan rumah yg berantakan..
penat+letih+tak cukup tidur = mata panda! 
allahu ada sapa-sapa boleh bagi petua? hee :)

 ye ye tau nak tuto bukan nak dengar saye punye cite..ok fine! =.="
 ok la kita mulakan dengan tuto yg ke3
  apa yg kita perlu?

1 satu pin
1 keronsang
simple right?:)

subhanallah walhamdulillah walailaha illah wallahu akbar..
sebelum tu masa nak berdandan bagai bole lah selawat dan zikir :)
sambil2 dapat pahala! :)



nampak tak apa yang saya nampak?
haa kan...salah edit wardarul baydha
sepatutnya wardatul baydha ..tapi tak apa lah
da teredit gitu abaikan je..hee

* first samakan tudung macam biasa
*second pin kan dekat sebelah pipi yg anda suka kiri? kanan ?
terpulang..


 *buka tudung yg sebelah lagi hingga jadi satu lapisan dan tak membentk segi tiga
*letak bukaan tudung tadi di bawah dan pinkan dibahu
*dah siap! :)


ok all dear muslimah mukminah dan jamilah
have a good day with a nice smile :)
untuk sebarang update tentang tudung bolehlah lik page saya
wardatul baydha hijab

       *~islam itu indah senyum itu sunnah~*
*~ mujahadah itu payah kerna syurga itu indah~*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...